Feminist? Javisst!

Rör du dör du... typ iaf.

Publicerad 2013-01-14 17:01:00 i Anka

Och vad gäller killar och även tjejer som tar sig friheten att tallas och äckla sig på klubbar eller liknande *paus för typ DAMPspasm* den friheten och rätten har ni faktiskt inte. Och det är inte en komplimang om du blir tallad på. Ja alltså ofrivilligt-by-stranger-tallad. Det händer nämligen att en del avfärdar det med "men hen gjorde det ju för att hen tycker du är läcker" (du som är den, du får min tillåtelse att hålla käften föralltid). Det spelar ingen jävla roll vad tallaren tycker, RÖR INTE.

Vad vill man uppnå som tallare? något av den respektlösaste handlingen som fan i mig finns. Personligen blir jag helt jävla insane och - om jag får tag i äcklet - ser till att hen ångrar sig djupt och skäms så inte ens ett helt hav av skämskuddar räcker. To be honest delar jag oftast ut en och en annan örfil (rätt svårt för en hetlevrad brud som jag att handla pedagogiskt i såna lägen) då personen helt klart stegat över min gräns, inkräktat på mitt revir om man ska snacka primitivt. Vart går din gräns? 
Och ja, det händer ganska ofta att jag blir ofrivilligt tallad på. Säger sig självt om man ser ut såhär:
 
Stå på er! Som sagt, era kroppar is not theirs to mess with. YOU'RE IN CHARGE HERE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela