Feminist? Javisst!

bah

Publicerad 2013-05-12 23:43:00 i Anka

Läste ett sjukt bra inlägg om våldtäkt som jag tycker ni också kan göra! Schmenus skriver så sjukt bra i övrigt. Håller med om i princip allt hon skriver, så brukar gå in där och fylla på när modet tryter.
 
Avslutade en awsome gruppuppgift tillsammans med en awsome kurskamrat nyss och ser nästan fram emot den muntliga delen så jag kan bevisa för mindre awsome kurskamrater som smyghatar på avstånd att jag är en awsome person.
 
Haha, sjukt hur tokigt beklämd jag blir när jag inte känner mig omtyckt. Högstadiet och gymnasiet har skämt bort mig med uppskattning, obegränsad vänskap och kärlek. Så när den gamla bekanta känslan av utanförskap dyker upp blir jag nästan som förstelnad. Vad fan nu? Dessutom besitter jag numera en för bra självkänsla, delusions of grandeur-ish... så har ännu svårare att greppa tanken om att jag skulle vara o-omtyckt. Hahahaaha whaaaaat, går det? typ.
Inte så att jag är råmobbad, har förmåga att överdriva... men jag vet dom där blickarna, snappar upp dom där suckningarna och uppfattar det där kroppspråket som om det vore av ren instinkt. Vet precis vilka ansikten jag ska slå in inatt i alla fall (in my Dreams vill säga). Tänk om man handlade helt efter impulser alltså. Då hade nog  grovmisshandel bokförts i mitt brottsregister. Jodå, så mycket HATAR jag utfrysningsbeteendet. Noll tolerans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela