Feminist? Javisst!

POW

Publicerad 2013-04-10 22:39:00 i Anka

Fått frågan vad du vill göra? vad du har för planer? Vad du vill bli?... retorisk fråga. Klart du har. It's the way of life. Alla ska ju bli något.
Nästa gång jag får en fråga om framtidsplaner ska jag svara, "jag ska bli en barnpsykolog som vid sidan av är professionell operasångare och konstnär och aktivt arbetar för jämställdhet och driver en ideell verksamhet för våldtäktsoffer".
 
Gud jag vill så mycket. Så mycket så jag spricker. Men vart fan börjar man? Jag är väl påväg hoppas jag. Genusvetenskap = jämställdhet. Så det kan jag till sommarn "bocka av", ja eller bara liksom stryka under. Har sökt socionomprogrammet till hösten. Där kommer barnpsykologin in. PLEASE GOD LET ME BE ANTAGEN!!! Haha och vad gäller operan och konsten faller det sig nog naturligt ska ni se. Har lyssnat på Sara Brightman i en vecka om man säger och tycker förövrigt att mina grannar är så sjukt lyckligt lottade!
 
Tiiiiiimeeee tooooooo saaaaaaaay gooooooodbyyeeeeee
Bästa filmen. Just sayin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela