Feminist? Javisst!

OHWE

Publicerad 2013-01-10 13:25:00 i Anka

Sitter i skrivande stund och tjuter av förtjusning över det faktum att hela ensemblen tagit påljäveln ur röven och skrivit sin presentation! Nu är vi fulltaliga och redo att ställa patriarkatet mot väggen!
OOOOHWEEE
Nu tar jag tillfället i akt och målar upp ett scenario för er, vilket jag föreställde mig på gymet i förrigår.
Ponera att jag och en väninna turas om och kör råstyrka på bänkpressen och ba vrålar ur likt två könsmogna lejon så det riktigt ekar i lokalen. Hur tror ni omgivningen (majoriteten grabbar, några äldre damer samt sötnosflickor som hänger vid stretchhörnan eller motionsmaskinerna) skulle reagera?

Tycker det är så lustigt (alltså nu menar jag gapflabb-kul) när grabbar gör det, till och med de små räkpojkarna som jämförelsevis besitter lika mycket styrka som mitt högra lår, och på någotvis gjort det legitimt för manssläktet at ze guum (läs: tysk brytning). Typ, hör hur jääVLA STARK JAG ÄÄÄÄÄR!!!!

Frågar ni mig hur omgivningen skulle reagera på stridsvrål a la tjejer in bänkpress skulle det vara i stil med VAFAN GÖR DOM DÄR BRUDARNA?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela