Feminist? Javisst!

TORSDAG

Publicerad 2013-02-07 11:24:25 i Nike

Appropå det som Anka skrev i sitt inlägg den sista januari så är det tyvärr sant.. ;)
 
Bloggen har varit lite lidande sista tiden men den behöver inte känna sig ensam för skola och arbete har också blivit rätt bortprioriterade.. Som nämnt hände något väldigt oplanerad för lite mer än en månad sen vilket har gjorrt att jag levt på rosa fluffiga moln dessa veckor..
 
Annars då, fick tillbaka en "gammal" tenta från kursen Pedagogisk forskning I. Fick världens chock när jag såg att jag var en av två personer som fått A. Det kändes först lite konstigt, för jag hade verkligen inte väntat det, men såklart blev jag enormt glad. Vi snackar liksom universitetsnivå :D 
 
Nu ska jag titta på reprisen av uppdrag granskning som gick på Svt igår. Jag missade det igår eftersom vi firade min 17 åriga syster (tänk att hon är så jäkla stor nu!!) Men ALLA borde se det! Det verkar helt brutalt och jag blir så ledsen över att sådant här händer.
 
Ska försöka skärpa mig med ett stabilare inläggsflöde men ni får ha lite överseende så länge.
Jag ska bara gulla färdigt först ;) 
 
Tills dess, ha det bra och va rädd om personer du tycker om <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela