Feminist? Javisst!

Nike din jävel

Publicerad 2013-02-07 13:20:34 i Anka

Tänkte igår att näää fan anna nu fåru geereeej! fan varu skriver på bloggjäveln... trots att jag dagligen  blir inspirerad. Är verkligen "i det här" om ni hajar, eftersom jag studerar ämnet. Upptäcker nya ting i texter som vi läser och saker som sägs på föredrag osv...
 
Men nu när du, nike skrev så bubblade det så överjävligt i magen! Och jag bara måste skriva (skulle ju naturligtvis bara kunna ringa men, määäsch töntar mig såhär istället) hur glad jag är för dig din jävla pirripruttmutta!!!  Och hur avundsjuk jag också är.... Ååååååååhhhhhh!!!! har varit riktigt kär en gång i mitt liv och det var så fucking fantastiskt! Ger den här låten till dig Nike, här, du får den. (BITCH)

Kommentarer

Postat av: nike

Publicerad 2013-02-07 17:46:05

Fin du är Anna <3 DU är också värd dessa feelings!!

Fattar mycket väl att du har detta ämne väldigt aktuellt och det är intressant att få ta del av det ni läser osv!

ska lyssna på låten nu :)
pöss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela