Feminist? Javisst!

alla hjärnbalkarsdag

Publicerad 2013-02-15 01:03:00 i Anka

 
Okej ingen annan är sugen på att hålla den här bloggen vid liv, bäst man kör en liten hjärt- och lungräddning då. Kan ändå inte sova.
 
Sååå alla hjärtans dag alltså? Har "firat" denna "högtid" en gång med en kille, an item, om man säger. Tre år sen. Då blev jag också av med min oskuld, Alicia Keys spelades i bakgrunden. Romantiskt och hur gosigt som helst kanske ni tänker? mja fast nej inte det minsta. När grabben var "klar" om ni hajar, gick han på toa, kom tillbaka med händerna sträckta över huvudet,  "my work here is done" sa han nonchalant och började därefter att klä på sig. Fast han gick inte just då, någon form av empatiförmåga besatt han. Han gick med på att äta lite pasta carbonara, kolla några familyguy avsnitt, men sen fick det räcka. Tre dagar senare avslutade han vår lilla "thing" som hade pågått i ett halvår.
Yepp, I lost my virginity to the fucking president of douchebagz. Ung och dum vetni! Fast det är inte som att jag nu går omkring med en fördärvad själ. Hade i hela mitt liv fått berättat för mig att oskulden ska man minsann hålla fast vid och inte "ge bort" till vem som helst. Gjorde man det så skulle det aldrig gå att ta tillbaka och man fick leva med det i resten av sitt liv blahiblaha... Därför blev jag så förvånad över hur likgiltig jag kände mig efteråt. Jasså... det här var ju.....verkligen något att lägga stor vikt på...i typ sjutton år..... elleeeeerrrr?!
Röstar för att avdramatisera sex och att fan sluta kalla det oskuld. Vadå oskuld? WHAT DOES THAT EVEN MEAN?!
 
Fast åter till alla pungsäckarssdag. Ni ska bara veta hur jag kommer skämma bort nästa kille jag får fira detta med. Vi snackar frulle on ze morning, kärleksbrev, blombud, trerätters, rosblad på sängen, chokladsås och grädde, myssex till klockan tre på natten osv. För att ta igen det liksom.
 
 
Meep meep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela